Subject: Vs: Maaomanike andmete päring kinnistusraamatust ja äriregistrist (Lääneranna vald 27.05.2024 nr 2024/8-9/625)
From: Margus Källe <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: Ade Pääbo <[email-masked]>, "Asta Kuru" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 15:21:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume vabandust eksituse pärast e-kirja saatmisel.  Edastame e-kirja lisaks 
olema pidanud katastriüksuste tabeli. Äriregistrist soovime maaomanikeks 
olevate äriühingute e-posti aadresse (väli „epost_ariyhing“)

Lugupidamisega

Margus Källe

Planeeringute spetsialist

Lääneranna Vallavalitsus

56655521

Saatja: Asta Kuru <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 27. mai 2024 14:25
Adressaat: Margus Källe <[email-masked]>
Koopia: Ade Pääbo <[email-masked]>
Teema: Ed: Maaomanike andmete päring kinnistusraamatust ja äriregistrist

Saatja: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 27. mai 2024 14:20
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: RE: Maaomanike andmete päring kinnistusraamatust ja äriregistrist

Aadressilt [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ei saadeta teile sageli 
meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on oluline 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere

Kirjale ei ole lisatud kastastritunnuste tabelit kelle omanike andmeid 
soovitakse. Samuti ei tule taotlusest välja, milliseid äriregistriandmeid 
soovitakse.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

info <mailto:[email-masked]> @rik.ee

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 27, 2024 9:45 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Maaomanike andmete päring kinnistusraamatust ja äriregistrist

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Lääneranna Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument "Maaomanike andmete päring kinnistusraamatust ja 
äriregistrist", mis on registreeritud 27.05.2024 numbriga 2024/8-9/625.

Andmed on vajalikud koostatava Lääneranna valla üldplaneeringu mementluses 
puudutatud isikute (maaomanikud) teavitamiseks üldplaneeringu eelnõu 
avalikust väljapanekust.

Kontaktinfo
Lääneranna Vallavalitsus
Jaama tn 1, Lihula linn 90302 Lääneranna vald
Telefon: 472 4630
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>